Tiden rusar iväg.

En vecka har gått sedan jag senast skrev något och det hela handlar om tid och ork att hinna med att skriva något just nu.

I veckan så blev grunden till huset färdigt! Känns mkt bra, nu är det ju bara 10 dagar tills huset skall sättas på plats!! Helt fantastiskt!

Det har inte hänt så värst mycket speciellt i veckan som är värt att skriva om. Det har varit en ganska vanlig vecka med jobb måndag - fredag, igår var vi ute o åkte lite och fixade småsaker, bland annat häntade vi vår köksfläkt som kommit! Idag så är det årsmöte på golfen efter det så ska vi på 1:års kalas hos Oskar och om vi orkar så tar vi en tur och hämtar saker hos Fia & Oscar som vi ska ta med oss till Ystad. måste även ta oss hem till Pernilla och hämta min klänning som hon så snällt haft där hemma då jag inte har något bra ställe till den i den här skrotlägenheten.

Yepp, på tisdag så åker vi söderut. När jag slutar  jobba klockan 13 så åker vi mot Ystad. Det ska fixas lite av varje där nere, ska träffa bröllopsfotografen, vi ska till Tyskland och inhandla alkohol till bröllopet. Vi ska äta middag hos nära och kära och sen vips så var det väl dags att åka hem till Uppsala igen. Tiden i Ystad går alltid fort för man ska hinna med så himla mkt på kort tid. Men det blir säkert en trevlig resa! Alla kan väl dock hålla tummarna för oss att vi den här gången missar råddjur, vildsvin, harar och alla andra möjliga saker som kan sabotera våran resa. jag vill aldrig mer vara med om en resa till skåne som tar ca 12h. Detta när det normalt tar ungefär 8h.

Nu är det dags att börja göra sig iordning för att fara till golfen, nej ska inte spela. Har årsmöte där idag!

C ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0