Testat på att vara 3-barns förälder i helgen.

Jahopp då har man testat en ny grej i sitt 25:åriga liv! Jag och Pernilla gjorde i helgen ett test att vara 3 barns föräldrar i nästan ett dygn =) Det var ett tvillingpar på 8 månader och deras stoasyster på knappt 2,5år. Det var faktiskt himla mysigt, men jag skulle nog aldrig greja det ensam, det var tur att man hade Pernilla till hjälp! Blev dock inte så mkt sömn som man är van vid så igår eftermiddag blev det en tupplur innan vi for till Madde o kolla på andra chansen. En intensiv helg sedan jag slutade jobba i fredags men idag söndag så blir det lugnare!

Ska iväg till min namne o hennes kille för att fika vid 14 och annars är det inga mer planer idag! Blir väl antagligen en tur till någon ica-affär eller liknande för det är inte så välfyllt i vårat kylskåp.

Nu blir det frukost o sen en dusch! 

hej hopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0