Penicillin och jag...

...Yes så har resultatet av min förkylning blivit. Igår fick jag nog....var så less på att gå och ha tryck runt bihålorna hela tiden samt ont i öron och låta som en kraxande kråka. Så jag ringde min husläkare och rådfrågade en sjuksköterska hur länge man ska låta och känna sådär. (hade gått 21 dagar igår) Har ju faktiskt använt nässpray i 21 dagar också vilket inte är så bra, står ju på dem att man bara ska använda det högst 10 dagar i streck. Fick iaf en tid till läkarn klockan 15 igår. slutdomen blev bihåleinflammation som börjat smyga sig mot öron och hals så penicillin och rinexin blev det på menyn för mig de kommande 10 dagarna. Hoppas hoppas det biter på de dumma baciluskerna så jag kan få bli helt kry och återvända till gymmet =)

Det blev en träff med Fia & Oscar i söndags. De kom hem här faktiskt så då spelade killarna tv-spel medans jag och Fia meckade inför bröllopet. Fia testade lite bröllops-make och bröllops-frisyr. Det blev så fint så, så det kommer bli alldeles utmärkt på den stora dagen =) Igår kväll tog jag mig en tur hem till Pernilla för att testa klänningen tillsammans med de skor jag köpte i Halmstad...även detta blev alldeles utmärkt. Så jag är verkligen helnöjd inför bröllopet!!! *wiii*

Nu ska jag ta min penicillin o ganska så snart inta sängen. Är helt galet trött idag.

Natti natti gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0