På plats i Ystad

Jaha då var vi äntligen på plats! Eller ja, vi har sovit en natt här och Magnus är redan iväg på äventyr! Idag så har Magnus och Pappa begett sig av till Tyskland för att köpa vissa nödvändiga drycker till bröllopet =)

Jag och mamma ska däremot på andra äventyr! Vi ska till scoutstugan där vi ska ha våran bröllopsfest och mäta o greja lite. Efter det så blir det en tur till Ystad city :P haha, världes minsta city skulle det kuna vara men det vi söker ska vi säkert kunna hitta!!! Och till sist så ska jag träffa bröllopsfotografen klockan 17. Så det är en fullspäckad dag som nog avslutas med laxpasta! I mitt huvud iaf. Tänkte att jag skulle bjuda mamma på det eftersom hon inte har smakat det och jag vet att hon gillar lax =) Vi får väl se om min plan går igenom!

Men nu är det dags att äta frukost! Så får vi se när vi kommer iväg idag, mamma är ju lite för pigg på morgonen så hon har redan gjort deg till att baka bröd, detta och klockan är 09.53. Haha, inte ens jag skulle orka det och jag är ändå hyfsat morgonpigg. Mamma vinner över mig där....!

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0