Nyvaken...

Klockan är 11.42 och jag har nyss klivit ur sängen! Eller ja nästan iaf, har startat datorn också!

Trots att det är söndag så är det enväldigt glad dag, detta för att solen lyser så fint utanför fönsterna!! Det är något som verkligen gör mig glad...SOLEN!

Idag så är ett besök på Rusta inplanerat! Dags att fylla på lagret av schampoo, balsam o duschtvål :) Ev en fika med vår toastmaster & toastmadame till bröllopet skall avnjutas. Det beror på om självaste toastmadame blivit helt kry från sin ögoninflammation. Eftersom jag själv får det så lätt o har så känsliga ögon så vågar jag inte träffas om hon inte är helt kry! Väntar på svar på mitt sms om hur läget är med henne. Det är dagens planer!    Ganska skönt med en lugn söndag då vi var på Flustret igår och kom i säng runt 04 inatt!

Nu ska det bli frukost :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0