Lååång vecka

Denna veckan känns som att det aldrig skulle ta sig till fredag.
   Var ganska hängig i början av veckan. Förkylningen hänger kvar men hade även ont i halsen i början av veckan. Tack och lov är halsontet borta, nu ska bara den här envisa förkylningen ta och försvinna. Jag är så less på skiten. *suck*

Var långa dagar i mitten av veckan också...jobbade 8-16 i onsdags och från 16-18 var jag på handledning för nyexaminerade lärare så det blev en 10h dag. Lika lång dag blev det i torsdags...då var det jobb och föräldramöte mellan 9-19 och sen så snacka vi i personalgruppen en sväng innan vi gick hem så vid 20 kom jag hem, helt slut. Det är förklaringen till att jag verkligen inte orkat med att blogga under veckan som varit.

Ikväll så har jag mumsat i mig bakad potatis o Magnus mumsa tacos. Väldigt socialt att stå o fixa var sin maträtt. Detta för att jag inte gillar tacos o Magnus inte gillar bakad potatis. Just nu sitter Magnus och Johan o spanar på hockey, Almtuna möter Mora och det blev nyss 0-1. Så de får helt enkelt fortsätta att hejja så Almtuna vinner. Jag gör inte så värst mycket. Antingen får väl jag också kolla hockey (oj nu blev det 1-1, kan gå snabbt i hockey!) Eller så spanar jag på nåt på datorn eller läser =) Det löser sig!

Imorn vet jag inte vad som händer! Måste ju ta sig ut i solen ett tag iaf =)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0