Behöver mer tid!

Det är drygt 1½ dygn tills vi ska åka till Ystad och jag förstår inte riktigt hur allt som skall göras innan det ska hinnas med.
   *Tur som är, så kan Magnus tvätta imorgon på dagen i kombination med att han jobbar! Finnemang så vi har lite rena kläder att ta med oss på vår ystadsresa!
   *Vi måste ta en tur med bilen hem till Pernilla och hämta klänningen imorn kväll samt lämna en lägenhetsnyckel så hon kan ta sig hem hit och mata Skuttan & Bamse medans vi är borta.
   *Ska ta mig en tur till systembolaget för att köpa en plaska Ecologica till pappa! Han har letat efter det vinet på systemet i Ystad men har inte lyckats hitta det så jag som dotter tänkte vara lite snäll och köpa med mig en flaska åt honom!
   *Packa är också en bra idé att hinna med!
   *Vi måste även en tur ut till våra nya grannar på landet och informera dem om att huset kommer den 7e april och att det då blir väldigt begränsad framkomlighet på vägen där.
   *En tur till Magnus föräldrar måste också hinnas med, känns som att det är läge och ta med sig höst/vår jackan till Ystad!!

Ja detta ska hinnas med innan jag går o sover imorn kväll =) Detta eftersom Magnus kommer att hämta mig på jobbet på tisdag när jag slutar! Vår förhoppning är att vara i Ystad vid 20-21 på tisdags kväll!

Ge mig mera tid någon så att allt hinns med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0