Äntligen börjar förkylningen lämna mig

Äntligen börjar jag känna mig som människa igen. Efter en dunderförkylning och feber därtill i drygt 4 dagar så har jag äntligen piggat på mig och är idag feberfri! Jag låter fortfarande som en kraxane kråka men är ändå piggare så imorgon blir det till att jobba.

I helgen som var så hände det som sagt inte så mkt eftersom jag var sjuk. Så får gladeligen se fram emot helgen som kommer då det återigen blir schlagermys hemma hos Madde =) Jag gillar verkligen vår tradition att käka middag tillsammans med henne o kolla melodifestivalen!

Nyligen så har jag faktiskt pratat med min bästa pojkvän Eddie! (Ja, så presenterade jag honom i somras för Fia & Anna! Lite tokigt blev det allt men samtidigt roligt. Alla vet ju att Magnus är min älskling och Eddie är min bästa killkompis som funnits i mitt liv sedan typ -94) Det är alltid härligt att prata med Eddie. Vi pratar om allt mellan himmel o jord...glada saker o tråkiga saker. Idag var det lite av varje!! Han är världens bästa killkompis som alltid funnits och finns där när man behöver prata!!! *kraaam kompis* Det bästa av allt är nog att vi ska försöka ses något på påsklovet! då ska han och dottern åka till Sundsvall så de kanske tar ett stopp i Uppsala o säger hej!!

Har faktiskt inte så mkt mer vettigt att skriva idag eftersom det inte händer så mkt när man är sjuk. blir väl destu mer livat imorn när man kommer tillbaka till jobbet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0