Midsommaren är över

Midsommaren är över och det är inte alls kul!!! Vi har haft det fantastiskt bra, nog den bästa midsommaren i mitt liv tror jag!!!!
   Våra kära vänner åkte hem för ca en halvtimme sedan och det blev så himla tomt. Vi har varit minst 5 personer här hemma hela tiden sedan ca 12 igår och nu helt plötsligt så är det bara jag, älsklingen och katterna kvar. Igår var det en underbar dag utan regn, dansade kring midsommarstången på Lännaborg, vi åt midsommarlunch, grillade, spelade kubb och hade 3-kamp!!!
   Idag har vi haft en riktig slappardag. Spelat lite kubb men annars bara latat oss delvis i solen o delvis i soffan!!! Tack kära vänner för den här midsommaren!! Dock finns det en tråkig faktor nu när midsommaren är över och det är att Pernilla far till Umeå på måndag och så ses vi inte från dagen innan mitt bröllop :( BOOOOORING.

Imorn har vi inga planer alls! Så får väl se vad dagen bjuder på!

Nu blir det fortsatt mys i soffan!!!

LOVE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0