Kanske till midsommar?

Snart är det helg och det är ju alldeles underbart!!! Har varit en ganska lugn och skön vecka detta, var lite jobbig start med att jobba 7-19 i måndags och sen öppna igen på tisdag på jobbet men man överlever det också! Imorn är det fredag...ska stänga på jobbet och sen hem och bara ta det lugnt :) På lördag är det 30:års fest kombinerat med examensfest för bästa Helene som nu är färdig med sin polisutbildning *Stort grattis till dig vännen* Söndag misstänker jag blir en dag som går till att soooooooova och bara slappa fast dock en finbesök av Barbro =))

I övrigt så händer det massor på övervåningen nu! Hoppas hoppas att det kanske nästan är klart till midsommar! Det vore ju fantastiskt!! Bröllopsplanerna är nu också i den fas jag vill ha dem, det löste sig med solist till vigseln i veckan och igår kväll blev jag klar med alla placeringskort! O mamma min skulle idag eller imorn bege sig till en väldans duktig florist i Ystad o prata lite snällt med dem!! Allt går enligt planerna just nu!! Även handpenningen på våran Thailandsresa är nu betald!!! Wehooo den 30 januari ska vi lämna verkligheten och bara ha det lugnt o skönt i 15 dagar!!!

Nu ska jag njuta av en kopp te! Se på friidrott på tv - dock utan ljud. Hör liksom inget för snickarna är här o väsnas :P Och bara ta det väldigt lugnt ett tag innan sängen ropar! Är ju trots allt en arbetsdag kvar denna veckan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0