Grubblare...

Alltså ibland kan jag bli en sån där grubblare. Jag tänker så det knakar och tänker kanske rent av lite för mkt.

Jag har typ under den senaste månaden eller nåt i den stilen fått känslan av att en person i min omgivning inte alls är glad över att jag & Magnus ska gifta oss. Jag tror mer att personen ösnkar att vi inte alls ska gifta oss nu, att det inte är menat för oss just nu. Jag försöker hela tiden slå bort de här tankarna men varje gång jag pratar med personen igen så får jag samma känsla. Suck. Jag hoppas verkligen jag har fel.

Har även fått en ny inblick i en nära vän. Hon skriver ofta till och träffar ofta gemensamma vänner till oss men varje gång hon och jag bestämt att vi ska ses så blir det aldrig av. Det har varit så i drygt 1½ år nu och jag tror jag ska ge tusan i att höra av mig nu och se om hon hör av sig istället. Hör jag inget alls så betyder jag ju faktiskt inget för den här vännen och då är hon är bara en energitjuv.

De här två sakerna går runt runt i mitt huvud just nu. Den andra vet jag ju vad jag ska göra med....låta bli att höra av mig. Men med det första "problemet" har jag ingen aning vad jag ska göra. :o(

En sak är säker är att jag älskar min Magnus och jag vet att många är glada för vår skull!! Om 36 dagar är det dagen med stort D <3


Kommentarer
Postat av: mikaela

jag är i alla fall jätteglad för din skull min vän. så underbart med kärlek o att de man bryr sig om finner kärlek. jag vill se alla bilder från bröllopet sen så fota massor. jag önskar vi hördes o sågs.....jag saknar dig men jag vet att du har massor med hus o bröllopsplaner. hör av dig när du får en liten lucka eller ett litet stockholmsbesök. Kram

2010-06-20 @ 21:32:24
Postat av: Vera

Hej vännen =)

Kan tänka det e jobbigt att få de känslorna men det e ju du o Magnus som ska gifta er, det e ER dag. Det e NI som ska bli man o fru! Skit i om där e nån som stör sig på det...detta e vad NI vill och fokusera på alla som gläds med er =) Jag finns så klart bland de =) Jag vill oxå se en massa bilder sen =) Kramar

2010-07-06 @ 22:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0