Gaaaaaaaaaaalen

Usch, gårdagskvällen vart inge höjdare. Lite migrän gjorde att kvällen inte blev nå trevlig alls. Låg i soffan och såg knappt tv:n. Det var bara suddigt för ögonen. Nä fy fy, jag unnar ingen människa migrän.

Men nu till dagen. Klockan är bara strax efter 9 o ändå har jag blivit galen två gånger om. För det första så vaknade jag redan vid 8 och kunde inte somna om. Har liksom som träningsvärk i huvudet efter migränen igår kväll. Nåja, jag låg kvar i sängen till 8.40 och tänkte att jag stiger upp så kan jag skruva i resterande 5 handtag i köksskåpen och kökslådorna. Men shi fick jag....tror ni inte att epoq har skickat FEL handtag en gång till????? Jag blir skvatt galen på det där jävla företaget. De gör ju inte många rätt. Så det blir ju bara till att ringa dem imorn igen o skälla på dem en gång till. Känns som att köket aldrig någonsin kommer bli komplett. Men idag kommer iaf Linus och gör klart det sista som har med kaklet att göra. Får väl glädjas åt det idag!!

I övrigt får vi se vad dagen erbjuder. Tanken är iaf att jag och Magnus ska ha dagen för oss själva!!

Ha en skön söndag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0