Fullspäckad vecka.

Det har varit en vecka full av aktiviteter. Jag var hemma första kvällen i fredags. har tagit bilder från veckan med mobilen men jag hittar ju fasen inte kabeln till den *suck* återkommer med bilder så fort jag hittar den!!

Den galna veckan;

Måndag; bröllopsfix med Fia på stan som gick väldans bra!

Tisdag; Träffade Frida och lilla Meja!  

Onsdag; Var till Fullerö med Pernilla och middag på stan innan det bar av hemåt!

Torsdag; var både jag och Magnus (och Pernilla) på middag hemma hos Sara & Erik i deras nya lägenhet!

Fredag; en lugn och skön hemmakväll!

Lördag; grillade och spelade kubb tillsammans med älsklingen, Johan och Pernilla!

Söndag; varit på himla outlet, mix max och en tur på Gränby!

Det har sannerligen varit en vecka med full fart! Kanske är därför jag känner mig trötter idag. Hade hoppats på att åka till Thun's imorn för att spana på lite sommarkläder. Men schi fick jag för Pernilla påminde mig idag om att vi har personalmöte imorn. Så det blir en lång dag imorgon på jobbet :( Annars så är veckan som kommer något lugnare har inte speciellt mkt planer alls faktiskt, inte från på lördag då det är 30:års fest på schemat!

Nu ska det fixas middag innan jag ska bänka mig ordentligt i soffan för den här dagen. Ska inte göra nåt mer vettigt idag har jag bestämt mig för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0