25 min promenad.

Detta har varit en mycket intressant dag. Det hela började imorse...jag försov mig och vaknade 05.32. Bussen min som tar mig till stan av går 05.52. Så det blev o ryka till mig ett par brallor, t-shirt o tjocktröja hoppa i skorna och kasta mig på cykeln och bege sig till busshållplatsen. Hejja mig, jag hann!!! Men efetr denna kaotiska start på dagen så kändes det som att jag inte vaknade från klockan 8.
   Efter detta har dagen tagit sig!! Allt flöt på bra på jobbet och jag höll mig vaken resten av dagen!
   Ska sen ta mig hem från jobbet.

Bussen avgick 14.15 från stan. Finfint tänkte jag, kommer hem ca 14.45 och kan ta o sova en timme innan det är dags att fixa käk. HAHA jo men visst. Lilla jag vaknade när bussen startade efter att den lämnat av folk där jag normalt ska hoppa av. SUCK. Tryckte på stopp knappen och hoppades att bussen skulle stanna jätte fort. Men shi fick jag, den åkte o åkte. Det hela slutade med att det tog mig drygt 25 minuter till fots för att komma tillbaka till den hållplats där jag egentligen skulle hoppa av på. Så kom hem för ca en halvtimme sedan. Men något positivt mitt i allt är ju att jag iallafall fick sova 40 minuter, hihi!!!!

Blir lite käk om ett tag och ikväll ska vi bege oss till stan och kolla på kostym till Magnus!

Puss & Kram
vi syns på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0