Semester i bloggen

Ja det är helt uppenbart att det blivit lite semester i bloggen! Det är numer riktigt underbar sommar. Det är fint väder alla dagar och man har ingen lust alls att sitta inne och blogga. Men nu så finns det lite tid och det är faktiskt lite molningt ute så man kan sitta här i mammas vardagsrum med altandörren öppen, höra på fågelkvitter och blogga på samma gång utan att behöva ha dåligt samvete för att man sitter med en dator!!!

Vi har kommit ner till Ystad nu inför det stundade bröllopet. Det är helt galet att det bara är 6 dagar kvar nu, nyss var det ju ett år. Tiden verkligen springer uväg. Men vi tror iaf att vi ha allt under kontroll! Det visar sig väl på lördag om v har det eller ej! Men jag ska verkligen försöka ta det lugnt så blir det säkert kanon! Är nog dock lättare sagt att ta det lugnt än vad det är o genomföra det!

Kom till Ystad inatt....men innan vi kom fram så passade vi på att ta ett nattligt besök hos Bror o Nettan! Var väl där en knapp timme och sen fortsatte vi hem till mammas lägenhet och somnade som två tokar. Mamma är i Turkiet så vi får bo här alldeles själva..är faktiskt skönt att kunna vara själva och rå om varandra nu när det faktiskt inte bara är bröllopsvecka utan det är även semester!!! Ikväll blir det middag hos pappa och på dagen vet jag inte riktigt än, hadetänkt fara till stranden men det är inte riktigt strandväder så får väl se vad som händer när Magnus vaknat!
a
Huset då. Jo där går det framåt...snickarna har lovat att allt ska vara klart tills vi kommer hem nästa måndagsnatt! Och det blir ju underbart! Då kan vi verkligen göra iordning och slippa ha saker överallt på nedervåningen och ha det som ett kaos!!!

Nu blir det frukost och sen får vi se vad dagen har att erbjuda!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag önskar dig världens finaste bröllop och precis som du skriver så ta det lungt, njut av dagen och låt det som sker ske, med för höga förhoppningar och med kravet att allt ska bli enligt planer och perfekt blir man ofta besviken. Jag tror och vet att ni kommer få en underbar dag:) Fina fina Sara vilken stark kvinna du är. ses snart KRAMAR ehla

2010-07-20 @ 23:17:05
Postat av: Sara

Tack gumman för att du tänker på oss!!

Som jag sa, jag hör av mig när vi är tillbaka i Uppsala så får vi styra upp en träff!!!

Kraaaam

2010-07-21 @ 10:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0