Nya ting i huset!

Ikväll är en sådan kväll då Magnus är iväg hela kvällen och jobbar och jag har en ensamkväll hemma! Har varit en riktigt skön kväll faktiskt...har tagit hand om lite av varje av sådana uppgifter som är måsten i hemmet (disk & tvätt) Men nu har jag även fått upp vår sänglampa *ÄNTLIGEN* Och i söndags när jag och älsklingen var på Gränby hittade vi äntligen "vår" tavla vi ville ha till köket. Vi har ända sedan vi flyttat in velat ha en griffeltavla i köket och ha den som vår meny. Dvs där skriver vi veckans mat!!!! Så den tavlan har jag hängt upp ikväll också =) Så fint så!

  

I övrigt så har jag 8 arbetsdagar kvar till semester!!! Samt 18 dagar till bröllopet =)

Jag är sååååå lycklig <3

Var rädda om varandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0