Gift i en vecka.

Dagen D var för en vecka sedan men jag har verken haft tid eller ork att skriva!!!

För en vrcka sedan blev jag och Magnus båda Klarin'are. Det var en helt underbar dag!!! Det var inte så värst varmt men huvudsaken var ju att det inte regnade under vigseln eftersom den var på stranden. Regnet kom senare på kvällen istället och det spelade ju ingen roll för då var vi inomhus och hade det skojigt!! Det var med enkla ord den mest underbara dag i mitt liv, tack till alla er som var med och gjorde den till det den blev =)

Här hemma i Uppsala händer det också grejer! Huset är nästintill helt klart nu! Det är bara elen som ska dras íhop där uppe! Och det blir gjort imorn eller på måndag så väldigt väldigt smart är alltsammans klart här inne! Det är underbart!! Tack snälla Marcus och Magnus för det hästjobb ni gjort med vårt hus :o)

Idag blir det grillfest här hemma! Pernilla & Ivan, Sandra & Magnus samt Frida, Henrik & lilla Meja kommer hit! Ska bli så trevligt så!

Nu några bilder från bröllopet!

       

       

   

Kommentarer
Postat av: Anna Sjölin

Underbart att äntligen få se lite bilder, ni är hur vackra som helst! Stort grattis igen, ses snart! Kram

2010-07-31 @ 12:30:43
Postat av: Anonym

Du är helt bedårande min vän! Jag hoppas verkligen du kommer på måndag! Kram

2010-07-31 @ 18:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0