3 dagar kvar

Ohhh tiden bara springer fram. Nu är det bara 3 dagar kvar till den stora dagen!!!!! Men ändå känns det inte så brutalt nära. Det har säkert o göra med att mamma fortfarande är i Turkiet, svärföräldrarna har inte kommit hit än, toastmasters har inte heller kommit till Ystad och inga tärnor eller bestmän!!! Tror allt blir mer verkligt imorn, då har alla utom en tärna och de två bestmännen tagit sig till Ystad.
Igår hade jag dock min första känsla av nerver och stress. Men med hjälp av min ena träna Fia så blev jag ganska lugn igen!!!

Annars har vi det gott här nere i Ystad! Vi har varit och hälsat på i Magnus favvoaffär, Bo Ohlsson i Tomelilla, varit en vända på stan och träffat farbro´Fen umgåtts mkt med pappa har vi också hunnit med!! Igår spenderade vi dagen på stranden för att på kvällen göra en repris av måndagen. Vi gick ner till stan och åt middag och sen kom min gamla klasskompis Johan och sällskapade med oss över en öl. Så trevligt så!

Idag ska vi ner en vända på stan, samt köpa lite frukost och ställa i gäststugan åt Pelle & Monica! De kommer till Ystad ikväll någongång =) Hämta mamma ska Magnus göra inatt strax innan 02.

Nu ska jag ta fram min bok och ta det lite lugnt! Magnus sover ännu. Han kan snällt få sova en stund till för idag lyser solen med sin frånvaro så ingen hets o ta sig till stranden idag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0