Snart i paradiset =)

Helgen är åter på besök och för första helgen på väldigt länge så har jag inte så värst mycket planer!!
Igår så skulle Magnus och några vänner kolla på hockey samt spela tv-spel. under tiden som de gjorde det så satt jag och Fia i arbetsrummet, mumsade popcorn och tittade på Let's Dance. Jag höll tummarna för att Rabih skulle åka ut men det gick ju åt pipsvängen =( Jag kommer fortsätta hejja på att han ska åka ut.

Har sovit helt värdelöst inatt så är himla trött idag och huvudvärk på köpet. Så en ipren i kroppen och viloläge i soffan så ska jag säkert hinna pigga på mig lite inför kvällen då jag & magnus ska fara hem till Pernilla och Ivan på lite tv-spelskväll! Hade tänkt mig att gå på afrodans på friskis som börjar 15.30 idag, men jag känner att kroppen är för trött och inge trevlig idé att träna med huvudvärk så det får vara. Jag tränar fingrarna ikväll istället när det är tv-spelstajm!

Jag har fortfarande varit väldans duktig tycker jag som hållt mig ifrån godia o annat skräp, jag känner att jag har ett mycket jämnare blodsocker än förut. Dock så verkar det som att jag kommer få ge med mig angående middagen idag, det är pizza på önskelistan från majoriteten av de andra tre som jag ska äta middag tillsammans med idag.

Imorgon har jag inga planer alls, så får väl se vad som händer då! Borde röja här hemma lite, men har ingen lust alls. Dock ser jag väldigt mycket fram emot nästa vecka. Detta på grund av att handbolls EM börjar =) Tisdag och Fredag kväll kommer jag vara bänkad framför tv:n. På tisdag möter Sverige Slovenien och på fredag möter de Tyskland. Däremellan är det säkert fler intressanta matcher!! Jag är i paradiset när det är stora mästerskap i Handboll på tv =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

ibland funkar det inte att vara nyttig =) men en dag gör ju faktiskt inget bara man kämpar på de andra dagarna! =) ska bli kul med handboll på tv! jag kommer också sitta bänkad =) kram!

2010-01-17 @ 10:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0