rapport!

Helgen är här igen och det sorgliga med det är väl att det typ är sista helgen i lägenheten. På söndag i nästa vecka flyttar vi till våran andra lägenhet som vi ska bo i medans huset byggs klart. Det kommer säkert bli super bra men det känns så himla trist att flytta från våra underbara grannar en trappa ned.

Min förkylning har blivit bättre! Klarar mig utan både alvedon och nässpray nu så till veckan som kommer blir det full fart med träningen igen efter en veckas krya på mig vila.

Har inte så värst mycket att uppdatera er kära läsare om, det händer inte mkt mer nu än att vi rensar och packar på våran lediga tid. Ikväll blir det dock mys med Madde, vi ska ut o käka gott tillsammans o kanske blir det en drink eller två! Det beror väl på vart vi landar och hur drinkarna smakar!

Just de, ni får ta och besöka www.ystad2010.se Det är min och Magnus bröllopssida! Den är dock fortfarande lite under uppbyggnad men den mesta information går redan nu att hitta och mera kommer det att komma dit!!

Ha en skön dag i snön alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0