Mamma imponerar!!

Jag tror nästan på att jag måste gå och slå mig själv med en klubba i huvudet för att se om jag verkligen är vaken och lever!

Det hela började i veckan (tror det var tisdags) då jag pratade med mamma i telefon! Hon berättade att hon hade varit och köpt en dator. Detta är en väldigt skojig grej då jag och min bror Marcus försökt säga åt henne att köpa en dator hur länge som helst. Nåja, nu har hon köpt sig en liten laptop och det är ju alldeles strålande!
Chocken hann lägga sig och igår kom nästa då min svägerska fråga om jag hade pratat med mamma på msn.
-Nä, svarade jag och fortsatte genast diskussionen i att fråga om mamma hade skaffat msn?
- Ja, sa Nettan och gav mig mammas adress.
Vips, idag när jag slog på datorn och loggade in på msn så skrev mamma till mig! Hihi jag tycker det är väldans roligt att hon klarar av det! Hon har varit så anti datorer förut och nu sitter hon och skriver med sina barn på msn och mailar =) Hejja mamma!!!

Kvällen igår var trevlig. Vi var hemma hos Pernilla & Ivan och spelade tv-spel. dock så var vi nog faktiskt sämst igår då vi dog mest hela tidenl. Jag vet inte riktigt vad problemet var, Pernilla gissade på för lite vin! Detta då vi inte drack en droppe.

Vaknade idag med väldans ont i min nacke, jag har väl sovit galet! Hoppas på att det går över under dagen när man rör sig o mjukar upp musklerna. Nu blir det vika tvätt - tajm.

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0