Latmask

Ehmmm jag avslutade mitt förra blogginlägg med att jag skulle ta o vika tvätt. Det gick sådär i (söndags) för det blev gjort för ca 30 minuter sedan. Jag har sett tvätten varje gång jag gått in i badrummet nu sedan i söndags men jag har verkligen inte orkat ta hand om det. Detta för att det var våra sängkläder med tomtar på så jag vet ju att de inte kommer bli använda på sisådär 10-11 månader. Jaja, nu är det gjort iaf.

Handbolls:EM har börjat. Det gick ju riktigt bra de första 40 minuterna igår mot slovenien men sen vart grabbarna antingen trötta eller ofokuserade eller vad det nu kan vara för sen gick det åt pipsvängen. Dags för match igen om ca 14 minuter så då är det dags att hejja massor igen. Match mellan Sverige - Polen.


Annars flyter allt på i livet nu faktiskt! Det har löst sig med lägenhet så vi vet vart vi ska bo när vi ska lämna den härlägenheten fram tills huset är klart! Jag och Pernilla är flitiga och träna....appropå de så kommer jag nog ha ont i typ hela kroppen imorn då vi tränat både igår och idag. Men det är gott!

Nu; HANDBOLL =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0