Kors i taket

Sitter i soffan nu och är väldans nöjd med mig själv!
   Kunde doock inte sova till mer än 9 imorse så då klev jag upp och hoppade på Crosstrainern i 23 minuter =) Tyckte jag var väldans ambitiöst en lördagsmorgon. Dock är det fantastiskt skönt nu och veta att man gjort sitt nyttiga för denna dagen! Dusch och sen intog jag soffan med en smarrig frukost!!!

Har kommit på en så himla bra present. Jag kan inte säga så mkt mer än så egentligen. Dock så kräver det fotografier :oP Så jag hämtade min egna lilla röda dator och startade den för att spana igenom mini foton (sitter annars med Magnus dator eftersom internet inte vill fungera på min). Sagt och gjort o tror jag har hittat nå bra, men det roligaste just nu är att jag faktiskt använder min egna dator och internet fungerar, trots att Magnus dator är igång och är uppkopplad på internet. Det är nästan så jag vill ta en penna och rita ett kors i taket....men tror inte att de som köpt våran lägenhet blir så glada då så jag får väl låta bli. Hoppas verkligen att min älskade lilla dator kan få fungera nu! *håll tummarna*

Skriver mer senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0