Känner glädje!

Ja tänk vad ett besök hos frisören kan göra!!! Har varit hos frisör Wirvla idag och nu är jag verkligen nöjd med mitt hår :) Det är så underbart att kunna se sig i spegeln och tycka att håret är riktigt snyggt =)

Annars har det varit en lugn dag idag! En ny inskolning har påbörjats på jobbet idag och det gick fin fint! kändes som att de bara flöt in så bra i barngruppen att det inte riktigt kändes som att det var första dagen lill-killen var där. Imorn blir det en lång arbetsdag, börjar klockan 9 och gissar att jag kommer sluta mellan halv7-7. Detta för att vi ska ha avdelningsmöte när förskolan stänger kl 17. Efter jobb så är det fikatajm hos våra underbara grannar!

Nu; tedax - kolla tv - sooooova!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad roligt att du känner glädje! :)

Hoppas jag får se din nya fina frisyr live inom en inte alltför lång framtid. Ha det bäst!

2010-01-14 @ 09:48:11
URL: http://medsolskeniblick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0