Får nog sluta skälla nu....

Jag måste nog ta tillbaka lite av all skäll jag gett Com Hem. Det verkar faktiskt inte vara så att det är deras fel att min laptop inte fungerar tillsammans med internet. Utan det verkar vara något knas med min dator. Denna slutsats har vi kommit fram till här hemma genom att Magnus köpt en ny mini-pc som fungerar alldeles utmärkt med vårat trådlösa internet, men min fungerar sämre än sämst. Så idag har min kära älskling suttit i telefon med dell och gjort någon förändring på min dator som de hoppades skulle hjälpa, men det hände inte ett dugg. Så får se om Magnus får tag i dem imorn igen och kan se vad nästa steg blir i proceduren att få min dator att fungera att surfa på!
Medans jag ändå håller på o skriva om datorer så måste jag ju berätta att mamma min har köpt en dator *weeeee* det har jag och marcus sagt till henne att hon borde göra i ett antal år! Hejja hejja!!

I övrigt så glömde jag helt bort att blogga när Bamse blev 4 år =) Kan inte förstå att det snart är fyra år sedan han hämtades hem från vädergatorna. Han är så go’ så!!!

Idag fyller Magnus syster Annika år =) Hipp hipp hurra på din födelsedag!!!!

Annars är vardagen tillbaka! En ny termin startat på jobbet och imorgon kommer terminens första nya barn att börja sin inskolning, kommer säkert gå galant!!! Kylan är kvar, -13 grader ute just nu och all snö är kvar….mysigt!!

Blev klar med nya gardiner till jobbet precis innan jag börja skriva här! Så nu ska jag ta och lata mig.

Ta hand om er alla, Kramisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0