Knas förkylning

Jag förstår inte hur konstig en förkylning kan vara.
   Jag kan må toppen i flera timmar på en dag men helt plötsligt så slår det bara till igen och jag bli hängig och täppt i näsan. Har haft det så här nu i en dryg vecka och det blir verken bättre eller sämre. lät bli och träna igår och idag just för att jag tänkte att kroppen kanske vill vila men det händer inget för de. SUCK. Försvinn dumma förkylning.

Var en vända på Ikea igår och handlade till bröllopet =) Jajjemän, så är det. För er som inte visste det så gifter sig jag och Magnus den 24 juli i Ystad!!! Igår shoppades det vaser, ljus och ljuslyktor!!! Mer än så tänker jag inte berätta :oP

Jag har gått och funderat på att jag även behöver en resväska. Detta eftersom vi lite ska bo som i en kappsäck mellan Februari och Maj, dvs fram tills huset är klart. Jag pratade med mamma om detta och hon tipsade mig om att åka till Rusta och kolla där. Vi gjorde detta i söndags och jag hittade en kanon fin resväska =) Jag är helnöjd med den:

   

Har äntligen fått tummarna loss o lägga in bilder från mobilen! så här kommer även en bild på tavlorna som jag gjorde i julklapp till Magnus systerdöttrar;



Nu blir det fortsatt slappande framför tv innan sängen ropar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0