2 första passen avklarade

Jadå, då var man igång!!!
Igår tog jag och Pernilla de första tunga stegen mot gymmet detta år! Det var typ 24 minusgrader men vi trotsade kylan och begav oss iväg. Underbart efteråt. Även idag så var vi på gymmet efter att jag slutat jobba =) Dock ska jag erkänna att jag nog kommer känna mig som en pigg 90:åring imorgon. Dvs pigg i huvudet o halvdöd i kroppen. Men det är det värt.
   Jag har varit duktig och hållt mig ifrån godis än så länge detta året också! Har bestämt mig för att äta så lite godis som det går. Detta för att slippa alla blodsocker dalar/toppar som gör att man kan bli så himlans trött o grinig. Jag fortsätter hejja på mig själv!

Annars så är allt fridfullt. Alla vänner har kommit hem igen!!! Helgen som kommer kommer att bjuda på en fredagsmyskväll med Pernilla! En lördag med dop och handboll =) Ska Sverige - Portugal i för-EM!! För att sedan på söndag fara och fira Magnus syster, träffa Fia och se till att hinna träna. En fullspäckad helg!!

Nu äre filmtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0