Tjoho

Ojoj, jag är trötter! Det tar hårt på krafterna att vara i Halmstad. Det var en väldans trevlig helg med besök i Ullared, en tur i Halmstad city, frukost på hotell Tylösand och massor av skratt =) Det var verkligen toppen *tack för i helgen Fian (och Sebbe)* Och svar ja, jag köpte en massa strumpor i Ullared!

Jag har ett längre tag funderat på att göra en ny tatuering. (jag har ju sedan tidigare två stjärnor i nacken). det jag nu hade i huvudet var att skriva "familj", antingen på thai eller med kinatecken. Så igår tog jag och ringde tatueraren och frågade vad det kunde kosta och hur lång väntetid det var. Vips så hade jag en bokad tid till halv6 igår eftermiddag! Han hade fått ett återbud så han var ledig. Tjoho! Så nu står det familj på thai på min högerarm. Detta valde jag att skriva för att alla som på ett eller annat sätt ingår i min familj betyder väldigt mycket för mig.



Kommer bilder från helgen i ett separat inlägg!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den är så fin!! jag blev mer sugen på att göra min nu :)

2010-02-23 @ 19:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0