Nycklarna i min hand.

YES! Nu har vi nycklarna här hemma hos oss! Dvs nycklarna till lägenheten som vi ska bo i medans huset blir klart. Får väl bli en liten tur dit ikväll o verkligen se hur det ser ut och ta en titt vad vi behöver ta med oss för att kunna leva ett ordentligt liv!! 
  Vi ska passa på att mysa lite extra med våra underbara grannarlördag genom att mumsa något gott och se på melodifestivalen =)

Igår var jag och Pernilla på marknad på vaksalatorg =) köpte faktiskt en del bra saker, underställ o fleeceställ á 100:-st, träfibersulor och en helt underbar typ av dekoration till bröllopet!!! Jag är hur nöjd som helst med min shopping på marknaden!

Nu ska jag ta o fixa lite käk! Blir köttbullar och mos idag, smaskens!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Va härligt, nu e det på riktigt ... å snart står ni där som stolta husägare. :)



Kram Svägerskan

2010-02-02 @ 21:07:18
URL: http://lalleochnettan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0