Mellanlandningen är klar...

...ja nu är vi på plats i vår lägenhet där vi ska bo tills i maj då vårat hus är klart. Det känns jätte konstigt att bo med någon annan persons möbler o grejs men vi ska nog överleva. Vi har ju varandra och våra kära katter <3 Vill framför allt tacka Pernilla och Ivan som hjälpte oss både lördag och söndag med flytten, ni är underbara! Igår hjälpte ävern Fia, Oscar och Pelle till, tack tack för hjälpen!!

Idag vet jag inte vad jag hade gjort för snällt. Men vi skulle iaf iväg och köpa en ny datorkabel åt Magnus. Det slutade med att han köpte en iPod åt mig =) Tack älskling<3 Jag är lika glad som ett barn kring julafton!

Nu blir det till att se på spårlöst och efter det sängen! Börjar jobba kl 7 och efter det ska jag träffa fina vännen Anna och hennes lilla Emil!

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0