Imorn pyser jag =)

Det är torsdags kväll och det innebär att jag har 1h jobb kvar för den här veckan! Det känns alldeles lagom. Ska jobba mellan 9-10 imorn, har en grej att diskutera på våran planering som jag inte kan missa. Därför jag måste till jobbet en timme. Klockan 10 kommer Magnus och hämtar mig på jobbet för att skjutsa mig till Arlanda, det är nämligen imorn som jag far till Halmstad.
   Det ska bli fantastiskt skoj att fara till Halmstad och ha en helg tillsammans med Fian. jag har försökt tänka efter när vi hade en hel helg tillsammans senast och jag tror att det var då hon och jag var på grease musikalen i Malmö. Jag vill minnas att det var år 2006, Fian stämmer det? Så det är verkligen hög tid att vi ska ha en ordentlig helg tillsammans. Vi har ju träffast o så men det har varit ett dyg, en dag eller några timmar hit och dit! Helgen är inte så värst planerad. Lördagen är dock avsedd för Ullared! Haha kommer ju bli grymt=)
   Kommer sakna min älskling *älskar dig* o missarna här hemma <3

Veckan har annars varit bra! Tränat på som jag tänkt mig och varit väldigt duktig på att gå fram o tillbaka till jobbet! Hejja mig!

Ett OS-brons har vi fått ikväll genom Anja Pärson, det är bennemej värt bragdguldet för år 2010 att lyckas med det efter hennes krasch igår. Hejja hejja Anja!

Nu blir det att se klart på skidskyttet innan sängen ropar! Ha en riktigt bra helg alla nära och kära, för det tänker jag ha! Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0