Fredagsmys

Helgen är här och det är alldeles underbart! Det kändes idag på jobbet som om jag inte haft en ledig dag på evigheter och det var ju säkert bara för att vi höll på att flytta hela förra helgen. Gott gott så slutade jag tidigt idag, så då promenerade jag hem och lade mig för att sova ett tag! Det gjorde susen. Fortfarande lite seg men piggare än vad jag var innan jag lade mig. Blir bara en kväll hemma idag med fredagsmys!

Imorn så blir det middag hemma hos Madde och se på melodifestivalen! Blir säkert kanon trevligt! På dagen skulle jag har träffat en vän men hon har blivit sjuk så kanske får bli en tur med älsklingen och åka runt o spana på diverse ting till huset. Det visar sig vad vi orkar när vi vaknar =)
   Söndagen är det inga planer för än. Anna upplyste mig i tisdags om att det faktiskt är alla<3's dag på söndag. Det hade jag helt och hållet glöm bort så mkt brukar jag bry mig om att det står något extra i kalendern. Tycker nog att jag är ganska duktig på att visa mina vänner och familj att jag tycker om dem årets alla andra dagar också! Vi får väl se, om vi hittar på nåt eller bara har det som vilken vanlig söndag som helst.

Nu ska det lagas mexikansk kycklingpaj *mumma*

Får ju inte glömma att jag på fredag nästa vecka åker till Halmstad för att hälsa på Fian!! Ska bli helt underbart att komma dit och mysa med henne en hel helg. Love u gums.


Kommentarer
Postat av: Kaj

det ska bli jättekul att du kommer! =) längtar!

2010-02-12 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0