Flytt på söndag.

Ojoj, det är inte mkt bloggande just nu. Det är så fullt upp med att packa och se till att orka jobba och planera bröllop. Allt detta på en och samma gång. Bröllopsinbjudningarna är nu redo att lämnas till tryck så inom kort bör de vara i våra gästers brevlådor. Jobbet flyter på, det är tur att man har kollegor när vissa dagar är jobbigare än andra. Sen var det då det här med packningen inför flytten som faktiskt är på söndag. Allt småplock är fixat men vi har inte ens börjat packa i köket än. Så det är vad som är på schemat för morgondagen. Tur som har vi så fina vänner i Pernilla & Ivan att de ska komma och assistera oss imorgon!! Tänk så mkt roligare det kommer bli att packa då....jag och Pernilla ockuperar köket o packar samtidigt som vi kan snacka en massa strunt o dricka te! Ivan & Magnus de får helt enkelt hitta något annat bra att göra :P
   Lördagen ska avslutas nere hos grannarna! God mat och melodifestivalen är på schemat!! Kommer bli kanontrevligt, det är jag säker på!!

Just nu är det majskrokar med dip som gäller samt Let’s dance på tv. Jag hoppas fortfarande att Rabih ska åka ut...jag gillar inte honom som person och jag tycker att han är kass på att dansa. Hejja hejja att han åker ut ikväll.

Inte att glömma är att fina vännen Anna med sin familj har flyttat tillbaka till Uppsala =) Det är lycka det! Helt underbart! Hoppas att vi kan få till en dejt i nästa vecka.

Kärlek till alla fina vänner o familjen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0