Bilder från helgen i Halmstad.

     
Fredagkvällen blev vårt egna lilla spa! Här ansiktsmasker!

     
Lördagen; ett besök i Ullared och sen hade jag och Fian en god o mysig middag!

  
Frukost på hotell Tylösand på söndagen. Detta med havet som utsikt!

  
Hm ja! Den här lilla bilen stod lika i sommras när jag var i Halmstad! Dock lite skitigare nu. Undra hur länge den kommer stå sådär. Det är inte alla städer som har en dinosaurie o riddare mitt i stan ;)

I dessa tokigheter så måste jag ju skicka en hälsnng till Sebbe. Han var så snäll hela helgen och följde med oss tjejer på lite alla möjliga äventyr! Kram på dej med!

Tack för denna helgen Fian!!! Du är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, sicka fina bilder! =) summerar hela helgen!



bilen är för rolig, den har ju iallafall stått där sen vi flyttade in ... kommer nog stå där ett bra tag till känns det som =)



det är bara i Halmstad man har dinosaurier suck såååå fin skyline har vi!



kram!

2010-02-23 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0