4 dagar kvar.

Jag tycker faktiskt att veckorna går för fort ibland, jag hinner inte med. Tyckte nyss att det var måndag men vips så är det ju måndag igen! Det är positivt i den bemärkelsen att vi kan få vårat hus snabbare och slipper bo i den lägenhet som vi bor i nu. Jag trivs inge vidare denna veckan heller =( Och ja, just denna arbetsveckan kan få gå fort så jag kan få sätta mig på flyget till Halmstad på fredag. Det kommer bli en lattjo helg med ett besök i Ullared på lördag =) En sak vet jag att jag ska köpa....det är strumpor!

Helgen var en ganska så lugn historia! Fick lite besök här på fredagskvällen som vi inte hade räknat med men det fungerade ju bra det också! I lördags var det schlagermiddag hemma hos Madde, tack tack för allt kompis!!! Igår söndag så var det en oerhört lugn dag fram tills vi traskade hem till Pernilla & Ivan, väl hemma hos dem lagade vi mumsig middag tillsammans och spelade wii. En alldeles perfekt avslutning på helgen!

3 arbetsdagar kvar denna veckan och sista delen av ABC-kursen på onsdag. Måste hinna med mina träningspass också innan jag drar till Fian så lika bra o sätta fart idag! Ska möta upp Pernilla om ca 1h på gymmet! måste även updatera bröllopssidan (www.ystad2010.se), det kanske hinns med ikväll!!

Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Jag googlade på förskollärare och blogg och hittade dig här! Jag är en förskollärarstudent, inne på min andra termin. Jag undrar om du har lust att ta del av min blogg (ett moment i en kurs nu) och där svara på en fråga?Frågan finns på min blogg under rubriken "debattfrågor". Om du inte vill får du gärna maila mig och meddela så jag kan leta vidare!



Tack på förhand! / Malin



http://malinochpdk.blogspot.com/



[email protected]

2010-02-16 @ 20:14:50
URL: http://malinochpdk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0