13h dag

Hade en ganska tuff dag på jobbet igår så att träffa Anna och Emil efter jobbet var kanon! Då glömde man bort den tuffa dagen och blev glad och varm inombords. Vi gjorde inte nå ansträngade hos Anna utan vi bara va, satt i soffan och snacka strunt och myste med charmtrollet Emil =) Fiiiina bilder blev det även på Emil!

Idag vet jag inte vad som for i mig men jag bestämde med Pernilla att vi skulle promenera till jobbet. Vansinne att göra det när jag annars kunde sovit 30 min längre. Men sagt och gjort och man var ju riktigt pigg o glad när man kom fram! Så det får bli en repris på det imorn! dock en timme senare!
   Efter jobbet idag så traska jag och Pernilla till IKEA. Det köptes ljus i massor och lite annat smått o gott! Även en tur till Plantagen och Team Sportia blev det. Kom hem vid 20 ikväll så en 13h dag har detta varit och trött i benen är resultatet av det. Nu ska jag ta och göra en kopp te och försöka vänja mig vid att bo i denna lyan ca 3 månader framöver :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0