Yes, jag hann!

Jag hann klart med den sista julklappen....mitt hemma-pyssel!!! Den blev klar ikväll och som jag lovat så kommer det en bild efter jul :) Jag är helnöjd med resultatet och älsklingen tyckte också att det blev kanon. Nu håller vi tummarrna för att mottagaren tycker att den är fin =)

Vardagen flyter på. 2 dagar kvar att jobba och sen är man ledig i 3. Öppnar imorn på jobbet och stänger lillejulafton. Ska bli intressant och se hur många stackars barn som får vara på förskolan till stängning...snälla föräldrar, låt barnen ha lite jullov. Det är ju som deras jobb att gå till förskolan varje dag, de behöver också semester/lov!!
   Nu är det dags att krypa till kojs, klockan ringer strax innan 06 imornbitti.

Ett extra <3 till min älskling som på ca 6v har lyckats gå ner 7kg =) Duktig du är!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0