Vad har hänt?

Nu när man väl tar tag i saker o ting igen, som tex att sätta sig ned i lugn och ro blogga lite så kunde jag inte ens logga in. Jag skrev snällt in blogg.se i adressfältet i min webläsare o inte tusan fanns där någon inloggning. Fick då ringa bästaste Fian som också har en blogg på blogg.se. Det såg lika ut för henne. Tur som var hade hon kvar den gamla inloggningsadressen från 1900 frös ihjäl, så vi kom åt en sida så man kan logga in. Men skärpning blogg.se ni kan ju inte ändra om så att man knappt kan logga in för att blogga!
   Tack för hjälpen Fian! O du svart/grå mössa med rosa text och rosa toffs på, låter snyggt de!!

En update!
Mina fingrar är nästintill prima igen! Är vissa rörelser som jag känner av de lite men inte alls mkt. Så det bör vara bra inom kort :)
   Alla måsten är över på jobbet! Nu är det julflow :)

På juldagen får jag träffa Fian & Sebbe!!! Ska bli loveli!!! Love u.

Dagen:
skulle haft möte idag på jobbet klockan 15. Jag hade förberett en massa grejs och samlat krafter till det då det kändes som att det kunde bli ett ganska jobbigt möte. Men nejdå, 14.20 ringer barnets ena förälder och säger att denna är sjuk så den ställer in mötet. Då blev jag smått galen. Hur kan man ringa 40 minuter innan utsatt mötestid och säga att man är sjuk???? Dessutom lät personen inte sjuk det minsta enligt min kollega som tog samtalet. Åhhh jag blir så galen...snacka om att energin gick ur mig. Här hade man laddat inför mötet och så skiter sig allt 40 minuter innan. Nu är en ny tid bokad den 11 januari, får väl se hur det blir då. GAHHH var tvungen kräka ut mig lite iriitation över det här. Som sagt, det är inte alltid en dans på rosor och vara förskollärare. Inte lätt med alla föräldrakontaker.

Sist men inte minst så är det bara 6 veckor tills jag och älsklingen drar till Thailand!

Puss & Kram skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

När du har sånna tuffa stunder så tänk på smekmånaden, inte långt kvar nu vännen. Sol å värme, turkost vatten å go mat å gott sällskap ;)



Kramis

2010-12-19 @ 13:52:35
URL: http://www.lalleochnettan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Ja det är det man får göra! tänka på det positiva. Samtidigt vore det underbart om mötet hade blivit av, för barnets skull.

42 dagar nu till vår resa till solen, värmen och avkopplingen!!

2010-12-19 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0