Sportsöndag!!

Idag kommer jag mestadels av dagen vara bänkad i soffan!! Det är skidor och handboll på tv:n mest hela dagen!! Underbart :)

Dock ska jag väl försöka få lite städat i huset också! Julen står ju för dörren och då kan det ju vara trevligt att ha det rent o fint i vårt underbara hus! Dock tycker jag för övrigt att vi skiter i själva julafton iår. Jag saknar min familj och släkt och vill helst av allt vara med dem men så blir det inte och här uppe är allt bara ett enda strul just nu. *suck* Jaja, julen blir väl vad den blir. Det som är bra är att jag får vara med min älskling iaf!! <3<3<3

Nu frukost och fortsatt tittande på skidor!!!

Tack för en mysig eftermiddag igår älskade Pernilla :) Så mysigt att bara vara o mackorna du kom på blev ju helt underbara!


Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hej igen, gör det bästa av situationen och julafton. Det kommer fler ju... Men visst kommer vi sakna er på julafton, men så blir det ibland.

2010-12-19 @ 13:56:07
URL: http://www.lalleochnettan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jo jag försöker Nettan. Men det är svårt. När en sak är bestämt och helt plötsligt blir det inte så och vi sitter då mitt emellan. Jag vill bara vara tillsammans med er där nere så skulle det inte ens bli nå strul. suck Är just nu vid en punkt där jag känner att jag beställer en pizza och sitter hemma i soffan o ser på film.

2010-12-19 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0