sköna lördag!

Så äntligen är det helg igen. Dock innebär det ju att det är mindre än en vecka kvar till jul :S Det är ju lite galet. Tycker tiden går i hundraåttio och jag hinner inte med. Men alla julklappar är inköpta...de ska bara slås in. Håller ju iofs på med den sista julklappen....är hemma pyssel. Utlovar bild på det efter jul.

Igår var det julklappsutdelning på jobbet på kvällen....ja vad ska man säga om den. Det var ju lite mysigt över det hela...men att få en Kvibille whiskeycheddar ost var väl inte så skojigt. Jag TÅL ju INTE ens den. Så jag får väl ge den till någon som gillar sådan ost helt enkelt. Men tycker det är jäklarns tråkigt att man ger något till en person som den själv inte kan äta/använda. Jaja, nu ska jag sluta vara butter över det.

Idag lördag så blir det mys med Pernilla under dagen då Magnus jobbar. Kvällen får vi se vad den bjuder på ska iaf tillbringa den tillsammans med älsklingen. <3<3

Ha en skön lördag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0