<3 God Jul <3

Idag är det självaste Julafton. I och med det så önskar jag alla nära och kära;
<3 En riktigt God Jul <3

Idag kommer dagen att tillbringas hemma hos svärföräldrarna. Är ju inte alls vad jag tänkt mig eftersom jag ville vara i Ystad hos min familj. Men men.....

Imorn kommer vi att åka till Stockholm, jag och älsklingen. Vi ska fira lite jul tillsammans med Fian & Sebbe!!! Och även Fians föräldrar och moster!!! Ska verkligen bli så mysigt. Det är höjdpunkten den här julen. <3

Annandagen vet vi inte riktigt hur den ser ut än. En liten sväng till svärföräldrarna igen för att byta julklappar med Magnus syster men annars ska vi nog se till att umgås lite med varandra bara o ha lite julmys!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0