Regniga onsdag.

Denna dagen har varit tråkig som tusan vädermässigt. Regnet har bara öst ner utanför fönstret fram till typ 4-5 idag. Men nu när kvällen är här så har det blivit strålande solsken och blå himmel!!

Var inne hos granne-Jessica idag på en kopp te och snackade lite strunt på förmiddagen :) Trevligt trevligt!! Sen kom Hugo och Matthias, Matthias skulle fixa klart det sista med elen på övervåningen och under tiden så kollade jag till Hugo! vi tittade på film, käkade glass och så tog vi faktiskt oss en tripp ut i regnet och blev som två lerhögar både han och jag om skorna! Men jag tror allt Hugo hade skoj det var jag som ville gå in efter en liten stund och inte han :P

Annars har det faktiskt varit en lugn kväll. Och kvällen lär fortsätta i samma andra, Magnus ska se på CL-fotboll och jag får väl hitta på med något annat!

Håll tummarna för fint väder imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0