Söndag...

Nu börjar det verkligen hända grejer i huset. 
   Husupdate!! Halva huset är målat på bottenvåningen och målarna skall fortsätta med det imorn. I badrummet där nere ska det upp duschväggar och badrumsskåp (det kommer sättas upp på tisdag) och på övervåningen är snart båda kortsidorna isolerade. Så sen är det full fart med att göra luftspalt där uppe, det ska påbörjas på tisdag även det. Golvet skall också börja´läggas i veckan. Så nästa helg borde det kunna ha hänt en hel del i huset. Vi hoppas kunna flytta in helgen 8-9 maj. *håller tummarna*

fredags så tog jag och Magnus tid åt oss själva. Vi struntade i allt annat och gick ut och åt tillsammans. Det var så fantastiskt smarrigt. Vi var på Koh Pangjang (eller hur det stavas). Det är en thairestaurang där det verkligen är som i Thailand. Säger de som varit där iaf. Gott och mysigt att det bara var vi två, det är lite ont om tid att umgås bara jag och Magnus just nu. Tur att det finns ett slut på husbygget!!!
   Igår så var Madde, Pernilla och Ivan på besök här hemma!! Vi spelade tornspelet och bara umgicks. Jag tror nog att jag som enväldig beslutstagerska kan konstatera att jag ver toksämst på tornspelet! Men roligt var det ändå =)
   Idag har vi varit vid huset större delen av dagen. Penilla och Ivan var med oss där ute också. Vi grillade hamburgare och hade det bra!

Imorn är det en ny vecka med full fart!!! Jobb, husbygge och försöka träffa vänner. Det är inte lätt att hinna med allt men vi gör verkligen så gott vi kan!!


Nya husdjur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0