En galen vecka....

och dåligt bloggande.

Ja så har det verkligen varit. Det har varit kvällsmöte två kvällar den här veckan, tvätt den tredje kvällen och igår blev ett möte inställt så istället for vi till vårat hus och en sväng hem till Magnus föräldrar för att hämta våra kamera som Pelle hade. Magnus hade gett den till honom för att han skulle kunna åka och fotografera lite när takteglet igår lades på huset. Verken jag eller Magnus hade någon möjlighet att vara där när detta gjordes. Men nu är det väldans nära....var på väg att vi skulle få husnycklarna idag men då besiktningsmannen inte kunde komma loss idag så blir det istället på måndag. Så måndag klockan 15 får vi våra husnycklar =) Det är ju alldeles tokigt men också underbart!! Nu ska vi hoppas att allt annat går fort som tusan så vi kan flytta in innan valborg. Detta för att slippa betala en månadshys till här i skruttlägenheten. Vi vill ju så mkt hellre lägga de pengarna på vårat hus!!!
Igår var första gången som jag var inne i huset. Det är så fins så redan nu tycker jag. Visst det är inte målat eller nåt men det känns ändå himla bra så det kan ju bara bli fantastiskt när alla golv och möbler är på plats!!! *spännande*

Bröllopsplanerna ligger lite åt sidan just nu när det är fullt upp med huset! De är dock under kontroll och vi kan faktiskt inte göra så himla mkt med dem just nu så med gott samvete så vilar sig bröllopsplanerna i form inför sommaren =)

Bestämde med pappa i veckan att han kommer upp den 11 Maj. Ska bli så kul att ha honom hos oss i en vecka. Även om det blir fullt ös med snickrande på huset så ska det bli väldans skoj!!! Hoppas att mamma kan komma upp någon gång i slutet av sommaren eller nåt också. Hehe, men det kanske inte blir så lätt...det vet jag inte. Men jag och min kära bror har ju inte gjort det lätt för våra kära föräldrar med deras semester iår. Inte lätt när båda deras barn ska gifta sig samma sommar. Men men det ska säkert gå att hitta någon tid, mamma jobbar ju på sjukhus så ibland är hon lite långledig (dvs typ 3 dagar).

Imorn är det en tur till Ikea och Byggmax på schemat!! Ska spana lite på byggmax och köpa två saker på ikea! Är det fint väder ska vi även försöka hinna med en lunch med Pernilla & Ivan i stadsparken :o) Innebandy är nästa plan...Storvreta spelar innebandyfinal imorgon så den måste man ju se! Man måste ju hejja lite på Uppsalalaget.
Sen är faktiskt tack och lov helgens planer över. Gott o veta att det finns lite tid som inte är planerad.

Ikväll så är Magnus på basket och jag tänker ta mig en varm och go dusch! Efter det ska jag bara ligga här i soffan och slappa, jag är verkligen helt slut efter den här veckan.

Förresten; Pernilla & Fian ni är underbara!!

Ha en skön helg alla!!!


Huset framifrån!


Tvättstugeingången och husets baksida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0