Baksmällan!

Baksmällan är en ny god vän till mig!! Åtminstone ett antal timmar till =) Idag blev målarna klara i huset vilket har inneburit att vi har börjat lägga golv. Snälla Leffe2 kom och hjälpte oss o visa hur man gör. Detta för att jag aldrig har lagt golv och Magnus kände sig inte säker på hur man börjar och avslutar. Vi hann lägga ungefär 1/3 av köket ikväll innan mörkret började falla. Imorn blir det till att fortsätta.
    Denna vän baksmällan då! Det är ett verktyg man har när man lägger golv, det roliga med det är att man får ta en hammare och mer eller mindre slå hur hårt man vill =) Det är faktiskt väldans skojigt!!! Perfekt om man någon dag skulle känna sig lite arg....då ska jag ta fram den o slå lite!!! Eller ta fram den åt den person som är lite arg o grinig!!! Ska ta en bild på den imorn och visa er vad det är för en mackapär!

Måste få vara lite ego!!! tycker faktiskt peronligen att jag är riktigt duktig på att lägga golv =) Så hör ni alla tjejer, vi kan vi också!!!

Nu blir det sova! Öppnar på jobbet imorn så klockan ringer 05.55 *snaaaaark*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0