Snorig - Javisst!

Ja men visst! Nu har höstens snuva slagit till även på mig. Snorig o tung i huvudet är man men ändå är jag på jobbet om dagarna. Orkar ju jobba och har ingen feber så då finns det ingen anledning till att inte gå till jobbet. Majoriteten av barnen är nu snuviga de också så jag låter bara som dem.

Jag och Pernilla körde en snorkväll igår J Vi är snuviga båda två så lika bra som att vi satt hemma på vars ett håll så kom Pernilla hit då henne kille jobba. Så vi satt och snörvla och kolla tv och våra bästa kamrater var näsdukar och te!

Idag har det varit jobb mellan 8-16.15. Sen bar det av hemåt och för middag fick Subway stå för. Jag är för trött eftert jobbet nu när jag är snorig för att laga mat och Magnus hade ingen bättre idé så då blev det så! Gott var det =)

Nu blir det tv - soffa och te med honung i för resten av kvällen! Ska dock se om jag har lite ork att göra klart vårat semester-fotoalbum som jag håller på med! Haha snart klar med bilderna från 2008 så börjar ju bli läge att framkalla de från2009 nu *hihi* Går inte fort i det här hushållet med att framkalla bilder.

Mors kors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0