Slarvmaja = Jag!

Jag vet inte riktigt vart denna veckan har tagit vägen. Kanske var det 3 stängningar o endast en dag att sluta tidigt på som gjorde att det kändes som att veckan bara försvann. Det har iaf hunnits med lite skojigheter! I torsdags så tog vi jag o älsklingen med och svärfar till fotbollsgolfen i Högsta utanför Uppsala för att spela! Han har tyckt att det låtit så skojsigt när vi berättat om det =) Sagt och gjort och fint väder hade vi, Magnus vann på 70 sparkar, Pelle kom 2a på 71 sparkar och jag tog (som vanligt) jumboplatsen på 86 sparkar! Men mitt resultat går iallafall nedåt för varje gång jag är där. Träning ger resultat det är bevisat även inom fotbollsgolf!

Nu i helgen har det gått lugnt till! Idag ska jag hem till Pernilla och bli bjuden på laxpasta och så ska vi ha en spa-dag! Ska bli väldans mysigt, även en höstpromenad pratade vi om att ta!! En riktig myssöndag med en fin vän blir detta! Under tiden så ska Magnus fara till Åkerlänna och kolla på fotboll. Så båda två gör idag det vi tycker om!

En rapport från förra helgen som var så fullspäckad kan jag ju ge! Fredagens 3års kalas för lilla Hugo var så mysigt så! Han var på bra humör och åt massor av mat precis så som bara en söt 3:åring kan göra!! Lördagen agerade vi åt att vara flyttgubbar åt Maria och sen bar det hem, Magnus skrev 7 artiklar till unt och sedan fick vi lite besök för att se Sverige-Ungern i VM-kvalet. Fullt ös medvetslös.

Veckan som kommer bjuder på lite av varje. Jobba precis som vanligt + en föreläsning med jobbet på onsdagskväll så då kommer man inte att komma hem från ca kl 20 på kvällen så blir en väldans lång dag! Annars vet jag inga speciella planer för veckan som kommer, mer än att jag planerat att jag ska fara till gymmet imorn efter jobbet o träna lite och fler dagar så klart!

Nedan två bilder från Hugos 3års dag!

Hugo väntar på att få tacos till middag!


Tror detta var Hugos favvopresent! En el-moped!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Du är inte dålig, du hade bara otur med frågorna!!! Vad fina bilderna blev på Hugo :).

Det kanske hinns med en stavpromenad i veckan?

Kram!

2009-09-13 @ 12:01:26
Postat av: Flugis

Visst hinner vi med en stavpromenad! Som sagt är inte hemma från vid 20 på onsdag annars har jag inget planerat!

2009-09-13 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0