Shopping á la 6½ timme!

HAHA jag skrev ju igår i bloggen att jag och Pernilla skulle till stan o shoppa! Mycke riktigt så gjorde vi detta! Vi började med att inta en bakad potatis var med tonfiskröra som var lite brunch =) Var mycket mumsigt tyckte jag  iallafall! Efter detta snurra vi rundor på stan tills alla butiker stängde klockan 16. Men icke var väl vi färdig shoppade då, nej nej då hoppade vi på en grön liten stadsbuss som tog oss hem till Pernilla för kiss-paus och sen traskade vi vidare till Gränby C. Så fortsatte vi där o virra i affärer till 18.30. Vi är lite tossiga, jag vet!! Men det var en himlans mysig och trevlig dag *tack vännen*

Här hemma igår kväll var det lugnt o skönt! Kollade på "ensam mamma söker" och sen en film som hette "Hitch" Var riktigt bra må jag säga!
   Idag har det varit jobb till klockan 17 och ikväll har jag bakat 85 kolakakor. Ska ha med och bjuda på föräldramötet som vi har med jobbet imorn kväll. Imorn ska jag även hinna med att träffa "Ica" och hennes lilla Isak :) Ska bli super mysigt!! Så imorn blir det jobb till 13, sen mys med "Ica" och återigen till jobbet för föräldramöte 17.30. Full fart!

En kopp te i lite lugn i soffan nu innan det är dags o sova! Klockan kommer ju ringa 6 imorn *gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0