Pernilla!

Jag har kommit på mig själv att jag väldigt ofta skriver om Pernilla här i bloggen! Så tänkte att hon ska få ett inlägg tillägnat sig!!

Pernilla är min kollega och mycket goda vän! Vi började jobba ihop i maj iår, tyvärr så har hon fått byta förskola att jobba på nu. Men det som är bra är det att det är typ vår systerförskola. Vi hör liksom ihop fast att vi är i två olika hus! Så vi kan lätt ses ändå!
   Vi pratar nog i snitt minst en gång om dagen på något vis och vi försöker ses så mycket som tiden räcker till åt! Vi gör allt från att färga hår och ha spa-kvällar till shopping och party! Det känns (enligt mig) som att vi känt varandra i en evighet men ändå är det inte så värst länge när man tänker efter. Men det är en så underbar känsla att kunna hitta en så fantastisk vänskap så fort. Det är då man vet att det är vänskap! Vi pratar om allt mellan himmel och jord och det är så gott!

Du är så go' vännen!!! KRAMAR till dig*



Kommentarer
Postat av: pernilla

du är underbar vännen!!!

2009-09-28 @ 22:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0