Helgen lider mot sitt slut....

Veckorna och dagarna går i 180 känns det som. Man hinner knappt tänka innan det är ny vecka igen. Lite jobbigt ibland då man inte hinner med att träffa alla vänner som man önskar hinna träffa varje vecka.

Min kära snuva har blivt mirakulöst bättre. Massor av sömn och Ipren gjorde susen. Så i fredags hängde jag med kollegorna till O’connors på ”löneöl” Det blev en club sandwich med kyckling o bacon för min del. Men tyvärr så var den ingen höjdare. Kycklingen var torr som papper :o( Så det blev typ brödet, bacon o salladen för min del. En besvikelse då många pratat om hur goda deras sandwiches är. Men fick 2 mumsiga cider iaf! Blev tidig hemgång då alla var ganska trötta. Så var hemma strax efter 22.

Lördagen bjöd på en massa bra! Vi var på Rusta och handlade sköljmedel o duschkräm, på Combo home och köpte tepåsar, på ÖoB och handlade toapapper samt på Kvantum och storhandlade så vi gjorde en hel massa bra. Min älskling och jag. Vi försökte oss även på att åka och titta på vart ett fint hus skulle ligga. Dock fick vi ge upp för vi hittade det inte :o( Kvällen tillbringade vi med Madde och Johan! Det blev buzz och bowling! Tyvärr fick jag denna gången se mig begsegrad av Magnus men jag kämpade tappert iallafall. O trevligt var det =)

Idag så ska det bli en shoppingdag med bästaste Pernilla! Vi ska börja med en brunch vid 12 på stan och känner jag oss rätt sen så blir det och springa runt i affärer o hitta en massa skoj fram tills butikerna stänger klockan 16, hihi!!! Pernilla har nämligen en egenskap att jämt hitta en massa bra och fina grejer! Update till vår stadstur utlovas!

Nu blir det lite fil, tar ju trots allt ca 2h till innan det blir mat i kistan!

Ha en skön söndag alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0